tiistai 8. syyskuuta 2009

Katseltavaa ja luettavaa

Vierailin viikonloppuna taas kerran huuto.netissä. Mielessä oli elokuva, kaikkein ihanin ja paras. Ja etsivä löysi.


















Tämä on ensimmäinen elokuva, jonka olen käynyt katsomassa oikeassa elokuvateatterissa. En muista minkä ikäinen olin, Seijan mukana kuitenkin olin. Ja filmi teki lähtemättömän vaikutuksen. Tuon jälkeen olen nähnyt sen tv:stä monia kertoja ja myös teatteriversion kävin katsomassa. Tallensin sen myös kerran videolle, mutta koska se ei enää ole käytössä niin piti saada tämä dvd -versio omaksi. En tiennytkään, että siitä on julkaistu tuollainen 40 -vuotis juhlajulkaisu missä on filmin lisäksi kaikenlaisia extroja. Hienoa. Taidan säästää viikonloppuun seuraavan vierailun alppimaisemissa.

Tänään tuli ilmoitus kirjastosta, että kaksi varaamaani kirjaa on noudettavissa. Se on sitten kumma juttu, miksi varattujen kirjojen pitää tulla yhtäaikaa. Ei ole eka kerta kun näin käy. Nyt sitten vielä ennen reissua pitää ehtiä lukea ne, kun yleensä uutuuksissa laina-aika on vain kaksi viikkoa. Kirjat ovat kahdelta suosikkikirjailijaltani, Leena Lehtolaisen Henkivartija ja Patricia Cornwellin Scarpetta.

2 kommenttia:

Ida Maria kirjoitti...

Lueskelin blogiasi (ei, en ehtinyt kuin pikkuisen vasta).Monta asiaa mista myos itse tykkaan tuli vastaan esim. The Sound of Music, Agents, Abba ja Mamma mia ja KOIRAT. Mitahan viela vastaan tulee, kun jatkan eteenpain? eli jatkan lukemista. Ihanaa syksya =)

Bullukat kirjoitti...

Voi, tuleepa lapsuus mieleen. Mullekin varmaan ekoja leffoja. Muistan sen nähneeni kirkolla kerhossa. Aina yhtä hyvä. Toinen ainainen suosikki on Kotiopettajattaren romaani, vanhempi versio.

Mun pitäisi saada DVD, jolla voisin katsoa leffoja. Olen aina jälkijunassa, mitä tekniikkaan tulee.