sunnuntai 12. lokakuuta 2008

Repaleinen lokakuu

Ei täällä sentään kilise se kaipuun kaljakori, vaikka Pekka onkin enimmäkseen töissä tässä syksyn ajan. Minä täällä yritän kehitellä jotain tekemistä ja menemistä sillä välin. Kuten: sain kyydin ja kävin Kuhmalahdella Ninan luona, näin kummitytönkin :) Olen myös päästänyt useamman koiran karvoistaan. Olen käynyt sänkipellolla lenkillä ja antanut koirien toteuttaa itseään myyränkolojen kaivelussa. Olen kammannut Ruskaa kun se taas tiputtaa kaikki karvansa. Olen hävittänyt takapihan kukkapenkin ja siirtänyt sinne kivikkokasveja etupihan puolelta. Olen istuttanut kanervat. Olen lukenut, mm. Mankellin uutuuden Kiinalainen. Nyt on menossa Remeksen uusin Pyörre. Olen siivoillut omia ja sukulaisten nurkkia. Että tällaista repaleista puuhastelua...

Tänään olin Seijalla ja tehtiin helmikoruja. Hienoja tuli, niistä enemmän kuvien kera myöhemmin, kunhan saan kuvat muokattua.

Ei kommentteja: